Biežāk uzdotie jautājumi

Kartes

Ko darīt, ja es pazaudēju karti?

Kartes nozaudēšanas gadījumā tā nekavējoties jābloķē mobilās lietotnes sadaļā “Kartes”. To iespējams izdarīt jebkurā diennakts laikā. Ja tev nav piekļuves Creditea mobilajai lietotnei, tu vari 24/7 zvanīt uz atbalsta tālruni 23778866, lai bloķētu/slēgtu karti. Tu vari slēgt aktīvu vai bloķētu karti. Brīdinām, ka slēgtu karti nevar atjaunot.

Ko darīt, ja esmu aizmirsis kartes PIN kodu?

PIN kodu var apskatīt aplikācijā sadaļā karte.

Kā aktivizēt karti?

Karti var aktivizēt bankomātā pārbaudot atlikumu, vai veicot pirmo pirkumu klātienē, pirmais bezkontakta pirkums neaktivizēs karti un maksājums tiks noraidīts.

Kāds ir kartes piegādes laiks?

Kartes piegādes laiks ir 10–14 dienas.

Vai es varu saņemt karti arī ārpus Latvijas robežām?

Karti varēs saņemt/pasūtīt tikai Latvijas robežās.

Kā pasūtīt jaunu maksājumu karti?

Sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz info@creditea.lv vai zvanot 23778866.

Kādi ir kartes limiti?

Transakcijas (ATM) dienā 500EUR / mēnesī 2500 EUR
Online pirkumu dienā 1000 EUR / mēnesī 5000 EUR
POS termināla dienā 1000 EUR / mēnesī 5000 EUR
Viena bezkontakta pirkuma limits 150 EUR

Kāda ir kartes izmantošanas maksa?

Kartes maksa mēnesī ir 0,00 EUR

Konts

Kāda ir konta izmantošanas maksa?

Maksājuma konta atvēršana un izmantošana pirmos 3 mēnešus ir bezmaksas, pēc tam 4,95 EUR / mēnesī

Kā var iegūt konta pārskatu?

Konta pārskatu iespējams iegūt zvanot 23778866

Kādēļ manā kontā ir “rezervēta” summa?

Kad tu veic darījumu ar maksājumu karti, nepieciešamā summa tiek rezervēta maksājumu kontā. Naudas līdzekļi ir rezervēti maksājumu kontā līdz brīdim, kad darījums ir noticis. Tas var aizņemt 10 vai vairāk dienas. Rezervētā summa nav pieejama darījumu veikšanai.

Kā slēgt kontu?

Konta slēgšanai nepieciešams sagatavot iesniegumu, to parakstīt un nosūtīt uz e-pasta adresi info@creditea.lv.

Mobilā lietotne

Kā rīkoties, ja esmu aizmirsis lietotnes PIN kodu?

Pēc telefona nr. ievadīšanas tiek prasīts ievadīt PIN, ja PIN ir aizmirsies zemāk ir sadaļa “Aizmirsi savu PIN kodu?” pēc pogas nospiešanas uz tālruni tiks nosūtīts OTP kods SMS veidā, un pēc tā ievades varēsi uzstādīt jauno PIN.

Kā nomanīt lietotnes PIN kodu?

Sadaļā Profils > Iestatījumi > “Mainīt ienākšanas PIN kodu”

Kā rīkoties viedtālruņa maiņas gadījumā?

Sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz info@creditea.lv vai zvanot 23778866.

Kredītlīnija

Kā es varu pieslēgt kredītlīniju?

Galvenā sadaļa Sākums > Pirmais baneris augšā “Saņemt kredītu”

Kā es varu izmantot kredītlīniju?

Pieslēdz kredītlīniju un izmanto to pēc saviem ieskatiem. Kredītlīniju vari izmantot:
- Iepērkoties ar Creditea maksājumu karti (gan Latvijā, gan ārzemēs);
- Izņemot skaidru naudu no bankomāta;
- Pieprasot naudas izmaksu uz savu identificēto bankas kontu.

Uz kādu kontu man ir jāveic kredīta maksājums?

Visu informāciju par ikmēneša maksājumiem atradīsi sadaļā “Kredīts”. Maksājumu ir iespējams veikt ar pārskaitījumu no sava bankas konta uz mūsu bankas kontu Swedbankā:
SIA IPF Digital Latvia
LV69HABA0551038011523
Maksājuma mērķi norādot savu klienta numuru.

Kādā veidā es saņemšu rēķinu?

Rēķini ir pieejami Creditea mobilajā lietotnē, kā arī tie tiks nosūtīti uz tavu reģistrēto e-pastu.

Kāds ir atmaksas termiņš?

Atmaksas termiņš ir līdz 60 mēnešiem. To, cik ilgā laikā atmaksāt, nosaki tu pats. Ja vēlies atmaksāt ātrāk nekā 60 mēnešos, tu vari veikt lielākas naudas iemaksas. Ņem vērā, ka pēc katras izmaksas atmaksas termiņš no jauna tiek noteikts uz 60 mēnešiem.

Dažādi

Kur var apskatīt pakalpojumu cenas?

Visas Creditea pakalpojumu cenas ir uzrādītas Creditea mājas lapā.

Kādās ierīcēs es varu lietot Creditea mobilo lietotni?

Creditea mobilā lietotne ir pieejama iOS un Android mobilajos tālruņos.
Tu vari lejupielādēt lietotni Google Play un AppStore veikalā. Creditea mobilo lietotni iespējams lejupielādēt, ja tavu ierīci atbalsta vajadzīgā mobilās lietotnes versija: Android ierīces tiek atbalstītas, sākot ar versiju 6.0; iOS ierīces tiek atbalstītas, sākot ar versiju 13.0.

Creditea mobilo lietotni nav iespējams lejupielādēt planšetdatoros.

Kā paziņot par kļūdu Creditea mobilajā lietotnē?

Tu vari sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz info@creditea.lv.
Lejupielādē Creditea mobilo lietotni

Brīvība skāriena attālumā.